.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري دومين يادواره شهداي اصناف مازندران

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هفته دفاع مقدس فریدونکنار از برگزاری دومین یادواره شهدای اصناف استان مازندران در این شهرستان خبر داد.

ابوالقاسم فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  اظهار داشت: سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلا مازندران سخنران دومین یادواره شهدای اصناف استان است و این یادواره در سالن شهید آوینی اردوگاه شهید رجایی کمیته امداد شهرستان فریدونکنار در آخرین روز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی در مورد محوری‌ترین برنامه‌های کمیته‌های یازده‌گانه در ستاد گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس شهرستان فریدونکنار گفت: فریدونکنار در آخرین روز هفته دفاع مقدس سال جاری میزبان دومین یادواره سرداران و 517 شهید اصناف استان مازندران است.
مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هفته دفاع مقدس فریدونکنار با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیته‌های یازده‌گانه خاطرنشان کرد: از دو ماه قبل ستاد هفته دفاع‌مقدس با تشکیل کمیته‌ها آغاز به کار کرد و جلسات زیادی در این مورد برگزار شد و برنامه‌های مناسبی برای این ایام بنا بر روزشمار و عنوان روزها در نظر گرفته شد.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی هفته دفاع‌ مقدس شهرستان فریدونکنار در مورد محوری‌ترین برنامه‌های کمیته‌های یازده‌گانه یادآور شد: مانور هفته دفاع مقدس در فضای مجازی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار امام جمعه با حضور اعضای ستاد، رژه موتوری یگان‌های مسلح و دیدار با خانواده معظم شهدا در اولویت قرار دارد.
وی همچنین از نشست‌های بصیرتی بسیجیان، گلباران مزار شهدا، مسابقات ورزشی، نشست روشنگری بسیجیان حلقه‌های طرح صالحین، یادواره شهدای روحانی، مانور عملیاتی بسیجیان در قالب شامگاه یاد یاران و زنگ مقاومت و پیروزی در مدارس خبر داد.
به گفته فرجی، برگزاری مسابقه تیراندازی ویژه کارکنان دولت، مانور گروههای امر به معروف و ارائه تذکر لسانی، یادواره زنان شهیده، مسابقه غیر حضوری کتابخوانی، نقاشی و مقاله‌نویسی و نشست سیاسی و روشنگری برای فرهنگیان از دیگر برنامه‌های مهم این ستاد است.
وی در پایان اذعان داشت: برپایی نماز جماعت در بازار، مسابقه خاطره نویسی، همایش بصیرت و روشنگری دانش‌آموزان با حضور راویان دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس را نیز درنظر داریم.1359


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.